Ny og kommende udvikling i OS2 Kitos
På forårets brugerklubmøde d. 23/6 gav PO, Mikael Olsen status på udvikling i OS2 Kitos. Se den fulde præsentation i denne video.
På forårets brugerklubmøde d. 23/6 gav PO, Mikael Olsen status på udvikling i OS2 Kitos. Se den fulde præsentation i denne video.
Ønsker du også at modtage OS2-fællesskabets nyhedsbrev? Så er det formularen herunder, du skal udfylde: